سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

پ.ن



پ.ن:   !

اندر احوالاتمان:

دوست دارم اینجا بنویسم از تحلیلیجات جدی(سیاسی، اجتماعی، ...)، اما با شنیدن زمان تحویل پروژه ها و امتحانای داغون و اردو تشکیلاتی نا کجا آبادی که هرجه تلاش کردم که نشود و شد و ... فعلا واقعا وقت نمیکنم (با پوزش از دوستان به ویژه خواهر عزیزتر از جانم که لطف می که میاد اینجا سر می زنه)- قعلا دلیجات داغون ما را تحمل کنید...

خیلی دوست دارم بشه و اعتکاف اسمم مسجد امیر در بیاد و من هم... روحم به شدت نیاز داره... به تفکر، به تنهایی... لااقل مسجد دانشگاه! سال دیگه اعتکاف تو امتحاناس!

اردو جهادی ثبت نام کردم البت اگه پروژه های نازنین! و خانواده بذارن. تجربه ی جدیدیست... دوستان از خودسازی اش زیاد گفتند! باشد بی نصیب نماند دلمان!

بعد از اردو جهادی شاید کربلا بروند... از همان ایلام... یعنی می شود؟ دلسپرده می گفت بار دوم خیلی متفاوت است... به قول خودش 125 درجه!!! دقبقا هم 125 درجه! حکمتش را حکما بایستی از خودش بپرسید! ما که نفهیمیدیم!

طرح ولایت هم که نخواهد شد و سنگش را به سینه نمیزنیم تا کمتر غصه مان بگیرد!!!

گویا چیزی به نام کارآموزی نیز باید به این تابستان اضاف نمود!

باشد که این بار کار جدی روی برنامه نویسی در این تابستان به غفلت نرود!

به جد عزم بر کتاب خواندن نموده ایم!

همت مضاعف

و ...

مجمع هم به تمامی این ها باید اضاف نمود! اوف

اساسنامه!

یا زهرای مرضیه




Copyright © 2007, Design By HarimeYas.ir