سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

من و شناسنامم! (قسمت دوم)



بسم رب الفاطمه الزهرا(س)

و اینک صفحه ی دوم،

نام: -----        نام خانوادگی:------          تاریخ تولد:------           نام پدر:----- 00000000000

کمی با خود می اندیشم. این مشخصات من است؟؟؟ نه دلم گواه چیز دگری است. یکی یکی، تک تکشان را با نگاه چشمانم دور می زنم و اینگونه دلم فریاد می زند و من می نویسم:

نام: بنده ی رو سیاه خداوند ستار العیوب

نام و نام خانوادگی: حسینی....

تاریخ تولد: از زمانی که دلم با شنیدن نام بقیع، کربلا، سامرا، نجف، مدینه، کعبه، شلمچه، هویزه، طلاییه،......  پرواز می کند.

نام پدر: علی ابن ابیطالب(ع)

نام مادر: صدیقه کبری فاطمه الزهرا(س)

شماره شناسنامه: 110

آری، مادرم زهراست. همان که او را در خیابانی تنگ در مقابل دیدگان فرزند دلبندش، حسن(ع)، به باد سیلی گرفتند. آری مادرم زهراست همان که نظاره گر دستان بسته ی اسد الله بود، آری مادرم زهراست همان که پشت در محسنش را شهید کردند، آری مادرم زهراست همان که صدای واغربتا و ناله ی بُنی او دشت کربلا را لرزاند، آری مادرم زهراست همان که خانه نشینی علی(ع) دلش را شکست، آری مادرم زهراست، دخت پیمبر، دخت محمد رسول خدا(ص).....

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

 

 

 




Copyright © 2007, Design By HarimeYas.ir