• وبلاگ : ياران ناب
  • يادداشت : ظلم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 22 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + علويان 

    بنام خدا

    توجه1 + نکته بسيار مهم ::

    سخن آخرين و پاياني>>>

    پيام بسيار مهم به آقاي الف{جمع؟!} :: آقاي الف حساب خود با برادر نا اهلت مرتضي را جدانما زيرا او همه واقعيات را به تو نميگويد و ترا فريب ميدهد.

    آقاي الف>>>ما هيچگاه در مقابل مسائل ناموسي-اخلاقي-خيانت به اموال مردم و بيت المال-توهين به دين مبين اسلام و توهين به.....هرگز تا لحظه مرگ و آخرين قطره خون کوتاه نخواهيم آمد-اين حق ماست.اين هدف ماست و شهادت در راه اسلام-ناموس و ميهن اسلامي آرزويمان ميباشد.

    آقاي الف>خواستهاي ما چند تن از اهالي استان مازندران بطور خلاصه چنين مي باشد ::

    1-اخراج سريعتر برادر مفسد و ضد مردمي اتان از به اصطلاح کارخانه سس ايام؟! و قطع کامل تمامي حمايتهاي مالي و خدماتي از او و .......>نهايت تا تاريخ=1392.9.30{30آذر1392هجري شمسي} .

    2-اخراج برادرتان معروف به عدو>ايام-از کارخانه سس>بدليل فساد اخلاقي-هرزگي-استثمار-حرام خواري-آزار رساني به ناموس کارگران-کارمندان و دانشجويان در ساري و قائمشهر / و تغيير مديريت در کارخانه سس.

    3-مستقل نمودن آقاي رضا اولادي قاديکلايي فرزند بسيجي شهيد والامقام عباس اولادي قاديکلايي>نهايت تا تاريخ=1391.9.30{30آذر1391هجري شمسي/و پرداختن تمامي حق و حقوق سنگين و گران قيمتي که از لحاظ مادي و معنوي بر گردن شما دارد} .

    4-برگرداندن اموال ربوده شده بيت المال توسط برادر فاسدتان و...؟!{البته اين کار بايد به دستور سريع قانون باشد- ولي در هر حال اين عمل در آينده بسيار به نفعتان مي باشد} .

    5-جبران آسيبهاي مالي و روحي وارد آمده توسط شما و برادرتان به مردم-کارگران و کارمندان-جوانان-بازاريان شرافتمند و .....>جبران مادي و معنوي آسيبها-نهايت تا تاريخ=1392.9.30{30آذر1392هجري شمسي .

    توجه2 :: آقاي الف هرچه سريعتر جواب و نظرتان در مورد اين همه خبر و نظر انتشار يافته در دهها سايت و وبلاگ در مورد تخلفات مالي-اخلالگريهاي اقتصادي و ...شما و بخصوص برادرفاسد و سخنگويتان>را در قسمت نظرات>وبلاگهاي قلم سفيد{قسمت نظرات-تيتر مطلب=نقش قيد در جمله} + مهر نما{قسمت نظرات-تيتر مطلب=شعر و نوا} + عصر انتظار{هدايت +بسم الله الرحمن الرحيم} بنويسيد.منتظر جوابتان هستيم.
    تهديد-توهين و ...دردي از شما دوا نخواهد کرد.تنها راه صداقت و توبه راستين-با اعمال راستين و مردمي همچون انجام موارد بالا- در روزهاي پيش رو مي باشد و بس.


    ( چند تن از اهالي استان مازندران/آذر1391) پايان.------------------------------------------------------------------------------------------------------

    به نام خدا

    سخن آخرين و پاياني تا.....؟!!>>>

    وعده آخرين و اتمام حجت وجداني نهايي=1392.9.30(30آذر1392هجري شمسي) .

    آقاي الف ما تا به آخر ايستاده ايم و هيچگاه تسليم شما نخواهيم شد.هيهات منا الذله=هيهات که ما زيربار ذلت برويم.

    ما تابع قانون نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هستيم-يا اجراي موارد تذکر داده شده بالا{امربه معروف و نهي از منکر} و يا عدالت و دادگاه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران>بعد از تاريخ=1392.9.30>درصورت تصميم و مشورت جمعي-و ديگر اعمال شرعي و اسلامي و قانوني ديگر...............

    رجوع و يا عدم رجوع ما به دادگاه و قانون-پيش از تاريخ=1392.9.30>بستگي به اعمال شمادارد و بس.ما با شما سر سوزني شوخي نداريم و هر زمان کاملا آماده آماده ايم و دست يابي به ما براي قانون بسيار بسيار آسان.

    خدايا به مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي و همه سربازان ولايت و همه دلسوزان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران-عمري طولاني همراه با سلامتي هميشگي عنايت عطا بفرما.

    خدايا دشمنان نظام و رهبري را نابود بگردان.

    خدايا فتنه گران و منافقان کوردل و حاميان پيدا و پنهان آنها را به خود مشغول دار- و مکر آنها را به خودشان برگردان- و آنها را نابود بگردان.آمين.يا رب العالمين.{چند تن از اهالي استان مازندران}

    پايان.